Ysmndnz_ merkursavascisi_06 dün 3 tane aşısı vardı birde diş etleri kabarık hepsi birden zorluyor bebeğimi
merkursavascisi_06 Ysmndnz_ Allah yardımcımız olsun🥲 çok geçmiş olsun, aşı geçen haftaydı o zaman bile böyle olmamıştı kızım
merkursavascisi_06 deleted20517 inşallah bu gece güzel uyurlar ya bizimki çarşamba akşamdan beri💩yapmadı onun sıkıntısını çekiyor sanki
merkursavascisi_06 naynini ay kıyamam aşı falan mı oldu ne sıkıntısı vardı acaba😔 inşallah bu gece güzel uyur da dinlenirsiniz🥰
naynini merkursavascisi_06 yirmi günlük daha miniğim, bir sıkıntısı da yok ama geceyi sevmiyor heralde diyorum 😇 ya da dünyaya alışmaya çalışıyor… Bilemedim ki 🙈 bu gece ve diğer geceler bebislerimize sağlıklı huzurlu mışıl mışıl uykular diliyorum 🤲🏻
Beyzakeser @merkursavascisi_06 keske bir bilsek o kadar guzel olur ki icimizden geciyorlar🥲 en son dayanamiyom diye aglicam 1 haftadir boyleyiz
Yigitefeninannesi_ Bizimki uyudu hatta gece 4 de ben mamasını yaptım icirdim kendi uyanmadan akşam 11.30 buçukta uyumustu bi sıkıntısı olmadı
Gigi1234 Ysmndnz_ benimki de aynı oldu valla. Gece 12 gibi çığlık atarak uyandı ne yapsam susturamadım. İlk defa bu derece ağladı 7.5 aylığız
merkursavascisi_06 Mhtpkrtgl yalnız olmadığımı bilmek iyi geliyo ama üzülüyorum da niye uyumuyo bu bebişler🥹 inşallah hepimizin kuzusu bu gece güzel güzel uyur biz de dinleniriz🙂
Mhtpkrtgl merkursavascisi_06 ayy inşallah bende böyle bir post açacaktım ki sizinkine rast geldim yalnız olmadığımı bilmek bana da iyi geldi teşekkürler 🤕🙋🏻♀️
bebekece merkursavascisi_06 7 ay 10 günlük normaldede cok sık emmeye kalkan bi bebek zaten 1 bucuk 2 saatte bir kalkar sadece 5 dk emer ona alışığım ama dün gece yarım saat 45 dk emdi dalamadı bitürlü oda yetmezmiş gibi 15 dk sonra bidaha kalktı hele 6 dan sonra çıldırdım yaa denkmi geldi yoksa dün gece bişeymi vardı cidden bilemedim