yemedimamadoydum merkursavascisi_06 3 te uyandı 6 ya kadar salladim 6 da besige koydum buçukta uyandı 🙄
starwomen merkursavascisi_06 ahhh en büyük keşkem ailemle aynı şehirde olmamam bir de tayinimiz yeni çıktı tanıdığım kimse de yok. O konuda çok şanslısınız 🥰
yemedimamadoydum merkursavascisi_06 bende diyorum da cevap gelmiyo🙄 bizim azi dişlerde geliyo herhalde
Ucansupurge merkursavascisi_06 Ay inşallah canım 🌺 zor çıkıyormuş hep öyle yazmışlar umarım sorunsuz çıkar
Azerbaycannn merkursavascisi_06 benim kızım akşamdan yatıyor seher 08″00oyaniyor amma gece yemek vermem sabah yiyer vermemmi lazım?
merkursavascisi_06 Prenses_annesi04 Nursena0606 o da güzel😂 bizim fena değildi 3-4saatte bir uyanırdı alışmıştım da şimdi nerdeyse saatte bir uyanıyo😔
Umutebrar merkursavascisi_06 benimkide gece birkaç kez uyandı tekrar uyudu taki 6 ya kadar 6 dan sonra artık doğru düzgün uyumadı bende haliyle uyuyamadım
Nursena0606 merkursavascisi_06 Bu geceye has bir durum değil. Biz geceleri uyumayı tercih etmiyoruz. 😆
Azra41 merkursavascisi_06 Gece 3 buçukta uyudu 😏 kafamı kaldıramıyorum artık gerçekten bir günü Bir gününü tutmuyor inat etti ama en son emdi uyudu 😔
Beyzakeser @“hukukcuanne_06”#p24906201oglusum sagolsun 2 de kalkip 5.30 da yatti 8 de de geri kalkti sabaha kadar oturduk🥲