Kızlar kimle konuşsam bu gece bebişi uyuyamamış. Merkür retrosu mu oldu dolunay mı vardı naptı bu bebelere. Kızım kaç kere uyandı emzirdim en son 6.30da uyandı doymadı herhalde diye mama bile yaptım yine uyumadı baya bi yordu beni😶 sizler nasıl geçirdiniz bu geceyi