LadyMarmelatte nasıl alıştırırsanız öyle gider. Tek çizgim tuz ve şeker vermemek. Ona özel kahvaltı, öğlen yemeği ve akşam uyumadan önce (genellikle tarhana çorbası sulu pilav muzlu yoğurt veya muhallebi) veriyorum. Kendi yemeklerimiz tuzlu olduğu için vermiyorum ama 7. ayında eline vermeye başladım. Öğlen yemeğini kendisi yer. Mama sandalyesine oturtup veriyorum önüne (makarna, haşlanmış sebze, iyi pişirilmiş et köfte, haşlanmış et, muz.. ) kendisi yiyor. Nasıl alışırsa öyle gider. Püreyi ilk haftalarda verdim alışınca yemek yemeye bıraktım. Öğürüp boğazına takılır diye korkmayın o kendini koruyabilecek kapasitede zaten (tabiki o kendi kendine yemek yerken asla yalnız bırakmıyorum, gözüm üstünde oluuyor hep).hem pütürlü yemekleri kendi kendine yemesi özgüveni ve dil kaslarının gelişimi açısından da çok önemli. Böylelikle konuşma becerisi artıyormuş. Tavsiyem..🙏