teachermom07 biz 4. Aya girmek uzereyken rsv olduk ve 1 haftada bir buçuk kilo verdik zar zor iylestik ve beni o süre zarfında emmeyi bıraktı ve ne kadar denediysem emmesi doktora gittim sürekli sofraya bakıp bizle yemek istiyordu ağlıyordu doktor da ara ara tadımlara başlayabilirsiniz ona neler dokunmuyor bunlara bakabilirsin dedi bu arada 4 ay 22 gunluktu bende yavaş yavaş başladım ama artık tadım istemeye başladı 5. Ayda bu sefer bende günde bir kez tam doymayacak şekilde onu zorlamiyacak besinleri vermeye başladım doktoruma da danıştım tabiki eğer zorlanmiyorsa alerji tuvalette sorun huzursuzluk yapmıyorsa verebilirsin dedi böylelikle 5, aylıkken gün içinde iki kez ek gıda almaya başladık 6. Aya girdiğimizde sabahları sadece ek gıda akşamları mamaya gectik bu süreçte bebeğim zorlanmadi kesinlikle hep takipteydim aksine mama yaptığımda ağlıyor 10 sst bile olsa aç kalsa asla mama istemiyordu bende o nasıl istiyorsa ona yöneldim şuan 6,5 aylık sadece gece yatmadan mama iciyor günde bir kez sabah jalkiyor ek gıda olarak akşama kadar devam bu ek gıda döneminde en önemli olan bebeğinizin isteklerini dikkate almak yiyemez deyip en hafif besinleri dahi vermezseniz bebeğiniz bu sefer sizi ek gıdaya geçtiğinde zorlar ne istiyorsa verilecek olanlardan hafif hafif verdim ve bu onu yemek yemeye yönlendirdi bana hiçbir zorluk çıkarmıyor yeterki yemek olsun