LadyMarmelatte kızım 11 aylık.
Sabahları 6.30 da kalkar emer, 8.30 da uyur tekrar. Uyandığında kahvaltıda omlet, pankek, labne vs yer.
Öğlen çorba içer ona özel yaparım ( brokoli, ıspanak, bal kabağı gibi ) arada akşam yemeğine kadar meyve veririm. Yada çok nadir bazen irmikle meyve karıştırırım.
Akşamda yoğurtla beraber kıymalı yada tavuk köfte tarzı bişeyler yer. Az az ona yaparım hep. Çünkü eşim geç gelir bende yemek seven biri değilim 😂
Tabi aralarda hep emiyor. Birde suyu her yemek sonrası teklif ediyorum.
Philips aventin alıştırma bardağıyla sevdi kızım suyu içmeyi 🌸