Kugukiz biz bebeğim beni 4,5 aylıkken emmeyi bıraktı ve yavaş yavaş onu zirlamiyacak şeylerden sadece tadım olarak başladık 5 aylıkken günde bir kere onu tam doyurmayacak şekilde beslemeye başladım 5,5 aylıkken artık günde 2 öğün ek gıda yiyordu 6. Ayında gün boyu ek gıdaya geçtik sadece geceleri mama içiyordu şuan 6,5 aylık ful ek gıda gece yatmadan bir biberon mama veriyorum sabaha kadar acikmiyor daha