Dilruba_1 ne desem yazdıklarınıza bilemiyorum. 7 aylık bir bebek sizin yediklerinizden yememeli mi desem zarar veriyorsunuz mu desem ilerde yemez belki deyip bütün dünyanın sağlık örgütlerini bilimi es geçmenize mi üzülsem bilemedim ki. ‘Bazen de tuzlu ‘ dediğiniz yemeğinizden bebeğinize bile bile yedirmeniz/tattırmanız , çernobil faciasından sonra ‘bakın ben çay içiyorum bişey olmuyor ‘ diyen zihniyetle maalesef aynı. Her bebeğin gelişimi farklıdır , her bebek kendine özeldir ancak milyonlarca bebek için ortak bazı şeyleri ne olacak deyip bilinçsizce yapmak/yapmamak sadece yavrunuza bugün olmasa da yarın zarar verebilir , lütfen düşünün. Yavrunuzu ne kadar sevdiğinizi bildiğimden yazıyorum başka bir kötü niyetim olamaz yanlış anlamayın lütfen