SidarDiyar hatırladım simdiiii hatta geçenlerde baktım napiyosun diye girmemistin hesaba bayadir. Rabbım yardımcın olsun canım 🤲 benimkiler daha 40 gunlukken hasta oldular kayinvalidemden ev ahalisine yayıldı çok üzüldüm aşırı. hastane yattılar bir gece ateşleri cok yükseliyordu colpolda ise yaramıyordu bir de aksi gibi o ara sunnetlilerdi ay cok zor zamanlardı ya ama geçiyor canim. Oksuruk için bisi yapamıyorsun bu çok kötü bisi ama sürekli serum fizyoloji yaparsan faydasını görürsün bir de emiyorlwrsa bol bol emzir. bende iyiyim bu arada çok şükür bebislerle uğraşıp duruyorum 4. Ay atakları diye bisi çıktı başıma bir de bende yalnızım kimsem yok gelen giden oluyor fakat anca külfet 😒. Bebeklere düzen kurma çabası içerisindeyim ama aşırı derecede yatiliya gelen gidenim oldu 🤦🏼♀️ gelme de diyemiyorum çok yoruldum bebekler huzursuz oldular. Bu durum haricinde onlar adapte oldular koca dünyaya 🥰 beraber kitap okuyoruz oynuyoruz dışarıda geziyoruz. Hayat aşırı hızlı akıp gidiyor 🥲