Kızlar buraya happymomdan geldim bana hayırlı uğurlu olsundu. Yanliz gelirken dertle geldim. Benim bebislerim ikiz. 4. Aya görmemizle uyku gerilemesi yaşamamız bir oldu neyse bu geçti diyorum asi merasimi yaşadık yetmedi meme reddinin son haddini yaşadık ve tüm cabalarimiza rağmen memeden de ayrıldık. Fakat son gelen sağlam geldi resmen aglayacagim konumuz mama ve biberon reddi. Hepsinden geçtim bu durum canımı çok sıkıyor aşırı üzülüyorum her biberon verisim bi vukuat oguruyorlar istemiyorlar mamayi agizlarinda bekletiyorlar ben bu durumu nasıl asarim önerisi olan var mı?