Miniktirtillarimm kendinizi üzmeyin inanın bende çok savaştım meme reddi ile sağıp verdim onu da istemedi, buzluktaki sütlerimden verdim kaşıkla denedim istemeyince istemiyorlar. Oturup ağlıyordum aç kalıyor diye ama gelip geçici bir süreç uyurlarken içirin elden bir şey gelmiyor. Bebeğim 9 aylık olacak yazınızı okuyunca yaşadıklarım aklıma geldi unutulup gidiyor şuanda da ek gıdayi az yiyor mesela geçen ay gayet güzel yiyordu ısrar etmiyorum artık alıştım iştahsız olmasına 😊 öyle böyle büyüyorlar 🥰