Arelmommy kızım 1 yaşına gelince aynı bu duygularla cocuk yapalım dedik 1 sene korunmadık. Olmadı. Allah beni korumuş. 2 yaş sendromu bir geldi. Benim o minik tatlı yavrum gitti yerine bambaşka biri geldi. Şuan hersey size bal badem geliyor olabilir ama henüz zorlukları görmediniz acele etmeyin derim. Kızım 2.5 yasındaykende korunurken hamile kaldığımı öğrendim. Hamileliğim berbat geçti. Suan kızım 3 yaş 2 ay , bebeğim 10 günlük. Henüz daha da yeni ama çok zorlanıyoruz. Biz de yardımcı olabilecek kimse de yok. Olsalar da zaten 1. de sizi istiyor , 2. De mecbur size. Öyle şimdi ki gibi kandırılmıyor da büyüyünce. Tavsiyem yaşınız müsaitse ilki 5 yaşına gelsin öyle yapın. En azından aklı daha gelişmiş oluyor kardeşiyle oynuyor hastalıkları bakımı azalıyor. Kendi kendine yemek yiyebiliyor üstünü çıkarabiliyor kendi kendine oynayabiliyor en azından.