Arelmommy bebeğim 9 aylık bı dusunce banada geliyo abzen ama sonra diyorum hayır olamaz🤣diyip duruyorum bence erken ya daha kendine yetemeyen bir bebek o ogrnemesi gereken çok şey var diğeri doğarsa ister istemez ona odaklancaksin ve hem sevgidende eksik kalır sizin karariniz ama milleti dinlemeyin banada yap diyolar ama ben yapmıyorum en az 3 yıl bence birde eskiler hep üst üste getirirdi ya ve eskiden büyüyen çocuklar hep sevgiye aç çocuklar benm annem beni coksever ama benden sonraki kardeşimi sanki daha çok seviyor e kardesimde ötekini çok sevdiğini dusunuyo yani bunla rbmm fikirlerim yaparsanız da Rabbim hayrlı Salih evlat eyledin