Oğlum bebekken ,3 yaşını görünce baya baya kolaymış diyorum 😅 0-3 yaş gerçekten çok önemli ve zor sürekli oyun park inat sendromlar bağrışmalar , sabırlıyım da deseniz iyi düşünün derim 2 si 3 ü biralara büyür diyenleri aklım almıyor büyür ama nasıl . Arada 4-5 sene olunca emin olun sizinde ruh sağlığınız daha az etkilenir nacizane fikrim 🌸