Arelmommy ben ikisi beraber büyüsün diyenlere karşıyım. Neden daha büyük olacak bebekliğini yaşamadan istediği ilgiyi alakayı tam göremeden abi ya da abla olsun. Birini büyütün büyük öz becerilerini kendi yapmaya başlayınca düşünün. Bana göre bencillik oluyor yanlış anlamayın sakın. Büyük tam oyun zamanı karnınız burnunda olacak, çopu şeyi yapamayacaksınız, bebek doğacak o zaman da ister istemez dur bekle bebeği emzireyim, şu olsun öyle diye diye biraz ötelenecek. Ne kadar sabırlı da olunsa çevremde bunu çok gördüm. 3 çocuğum var 3 ün arasında da 6 yaş var. Çalıştığım için ücretsiz izinlerimi kullanırken diğerinin de ilk okula başlama sürecinde yanında olmak istedim. Öylede olduk çok şükür. Büyük çocuğumuzla herşeyi doya doya yaşadık, sonra kardeşiyle de aynısını yaparken oda katılıp yükümüzü hafifletti. Hiç bir zmana kıskançlık yaşamadık. Hepsini çok şükür imkanlar doğrultusunda yetiştirmeye çalıştım. Bence en az 4-5 sene ara verilmeli. Evet anne herşeye yeniden başlıyor, uykusuzluk bebek bakımı falan ama onların yardımlarıyla daha kolay alışıyorsun.