AgentMom Öncelikle cevapladığınız için teşekkür ederim. Sağlık bakanlığında görevliyim, arada işe uğrama söz konusu olamaz. Ücretsize ayrılınca kurumla ilişiğiniz tamamen kesiliyor, istifa etmiş gibi sayılıyorsunuz. Sizi de kamuda sandım, o yüzden sormak istedim. İlkokul zamanı için söyledikleriniz mantıklı, düşüneceğim. Tekrar teşekkürler.