66 ile hamile kaldım 82 ile doğuma gittim bebeğim 3 ay 13 günlük şuan 67 68 kiloyum açıkçası hiç dikkat edemedim çünkü sütüm bazen yetmiyordu o yüzden çok düzenli yemeye çalıştım neredeyse hergün tatlı da yedim sadece ekmek, kızartma falan yemedim. Bir de fırsat buldukça yürüyüş yaptım. Emzirirken kilolar gidiyor bir şekilde merak etmeyin 🌺