Semanurrrrr
2 gebelik yaşadım her birinde 30 kg aldim hepside sezeryan
İlkini 1 senede digerni dogumdan sonra 6 ayda verdim
Aksam 6-7 bişey yemedim bol su içtim
Süt olsun diye yemege yonelmedim bu cok önemli. Siz ne yerseniz yiyin süt olur
6.aydan snr plates yaptım evde vucudu toparlamak için
Şimdi 3.gebeyim bu sefer o kdr kg almadım 7 kg aldım 6,5 aylıgım dogum sonrası yine aynı sekilde devam edicem