elmaliturtam kusura bakmayın yaşayınca ve sevdiklerini kaybedince çok da iyimser olamıyorsunuz, kaldı ki önlem diye birşey var o zaman bekleyin sadece olunca da aaa oldu dersiniz, bu deprem bir çok fay hattını hareketlendirdi, 24 sene de aman korkmayalım dediyseniz vay halinize, uzmanlar konuşuyor korkuyoruz, burada yazılınca aman korkuyoruz korkunun ecele faydası yok diye bir laf var. Ben bekliyordum Elazığ depreminden beri, evim de yıkılmadı ama şehrimde yaşanacak bi alan kalmadı, ayrıca 1999 depremini de yaşayan biriyim şu an yıkılmamış bi evde oturuyorsam sebebi çocukken o deneyime maruz kalmam sağlam yapılmış bir ev seçmeye çalışmamla alakalı, korkmayın artık ders alın şu depremden biz yandık siz yanmayın!