OptimusPrime evet. Valla ben saraylarda oturuyorum msrmara merkezde oturmuyorum yazları güzel denizi güzel özellikle kadınlara özel plajı olması çok iyi genelde muhafazakar kesim turistler gelir saraylara. Bar türü şeyler yoktur birkaç tane kafesi var yürüyüş,piknik yapılabilecek alanlari var. Bar, şarap türü şeyler marmara merkezde daha yoğunlukla. Apart olarak yeni aparatlar yapildi saraylara. 2 tane de otel var . Yaşamak için güzel değil ben beğenmiyorum 20 senedir burda yaşıyorum gençlere göre bir yer değil sosyal aktivite alanı yok alışveriş yapabileceginiz bir dükkan yok pazarı dersen iki adim birkaç tezgah var sadece. Yani mermer sektörü olmasa ve denizi . Yaşanılacak bir yer değil değil ama sessiz sakin bir yer arıyorsanız burası tam size göre. 😊 bir de kışları ulaşım çok zor. Deniz çok dalgalı oluyo gemi aşırı sallıyor dualarla salavatlarla yolculuk yapıyoruz o derece deyim. Gitme şansım olsa arkama dahi bakmam . Taşınma gibi bir düşünceniz varsa aman deyim hayatinizi karatmayin😁 ama tatile gelmek istiyorsanız yazları kafa dinlemelik bir yer ve diğer tatil yerlerine göre daha uygun fiyatlı olduğunu düşünüyorum.