-Eraymoms- ben de öyle sanıyordum korkutmak istemem ama Kahramanmaraş depremi de böyle geldi, önce Kahramanmaraş’ta sonra Osmaniye düziçinde sonra Hatay kırıkhanda 4.6-4.8 şeklinde depremler oldu biz burda deprem bekliyorduk enerjisini atıyor diye kendimizi rahatlatıyorduk, şimdi diyorum ki bangır bangır ben geliyorum demiş biz anlamamışız, hatta deprem gecesi de önce yavaş başladı ben böyle bir deprem sandım paniklemedim sonrasında çok hızlandı