Oğlum 7 kızım 5 aylıkken gece beslenmesini kesti. Gelişimleri aylarıyla uyumlu olduğundan ve sabah 5 gibi memeye uyandıklarından ikisinin doktoru da çocuğumun isteğine göre davranmami söyledi bende onlar istemedikçe ellemedim.sadece hastalandiklarinda ve dış döneminde çok meme üstüne düşerlerdi o zamanda zaten memeyle yaşarlardı