Melek1919 benimki de aynı şekilde ve 4,5 aylık peki kaçta besleyip uyutuyırsunuz. Ben 8-8:30 arası emzirerek uyutuyırum ve mama veriyorum. Saat 3 oluyır 4 oluyır hala uyuyor. Ben 3:30u geçirmeden rüya öğünü yapıyorum korkumdan. O yğzden kaça kadsr uyuyacak diye hiç beklemedim