GENCAYAZ bizim ilk başlarda ek gıda geçişimiz pek iyi gitmiyordu. Diliyle yiyor, istemiyor diye bende ağırdan alıyordum. Mamada az içiyordu. Doktorumuz kahvaltılara başlamam gerektiğini artık farklı çorba türlerine geçiş yapmamızı istedi. Çözümü şöyle buldum. Mesela yoğurdu seviyor, 1 kaşık yoğurt veriyorsam arkadan çorbayı 1 kaşık veriyorum. Bi de sevdiği şarkıları söylüyorum ya da müzik açıyorum 😂 başka türlü yemek istemiyor. Sevdiği birşey varsa yiyor tabii