Angelll35 evet biz çocuk psk. -pedegog ile görüştük önce telefonda ben bilgi verdim kadın direkt üstün zeka belirtileri mevcut fakat yaşı çok küçük getirin Oyun terapisi ile konuşturacagim dedi önce kızımı aldı terapiye sonra yalnızca bizi süreç bu şekilde ilerledi.
Belirtiler çok bariz olduğu için zaten sadece biz değil çevremizdeki herkes bize bunu söylüyordu.
30 aylıkken gittik biz pedegoga ,2.5 yaşında olup yaptığı, bildiği ve bilmek için kendini yırttgi davranislarin normal olmadığının bende farkındaydım zaten, fakat dinlenmediginin veya sorusuna mantıklı cevap vermediğini hissettiğinde kriz geçirmesi ,kendi yaşıtı veya küçük çocuklarla asla ama asla anlasamamasi hatta onların yüzüne direkt “seni sevmiyorum çünkü sen hiç birşey anlamıyorsun bilmiyorsun” gibi cümleler kurması sadece kendinden baya büyük çocuklar ve yetişkinlerle oynamak ve sohbet etmek istemesi sürekli insanları test etmeye çalışması (söyle bakalım carrot nedemek gibi yani sürekli ve sürekli bildigi şeyleri insanların da bilip bilmediğini test ediyor😁 güldüğüme bakmayın bu bazen çok can skci da olabiliyor)
gibi durumlarda bizi pedegoga gitmeye iten en büyük sebeplerdi.
Ve zaten tahmin ettiğimize yakın bir sonuç aldık şuanlık takipli bir cocuk