Angelll35 şöyleki ben öncesinde çevremde böyle bir olay hiç görmediğim için açıkçası hiç bir fikrim yoktu benim yani ben parlak zeka üstün zeka ne hiç aklıma bile gelmiyordu ben sadce davranışları neden böyle diye endiseliydim biz ilk gorusmemizi eşimin psikolog arkadaşı ile yaptik ondan bilgi alıp bizi yonlendirmesini istedik ve onada durumu kısaca bahsettiğimiz de üstün zeka belirtileri var gibi dedi ama onun uzm alanı çocuklr olmadığı icin bizi başka bir uzman çocuk pedegoguna yonlendirdi (bu arada gideceginiz pedegog mutlaka oyun terapisti sertifikali olmalı) çünkü 2-3 yaş arası bir çocuğa sadece oyun terapisi ile teşhis konabilecegini anlattı pedegogumuzla ilk önce on bir telefon görüşmesi yaptik kısaca şikayet ve sorunlardan bahsettik dinledi ve hemen gelmemizi istedi ilk seansta kızımı tek aldı oyun terapisi ile teste 1 saat kadar sürdü. 1 hafta sonra 2. Seans çocuk olmadan sadece anne baba olarak biz girdik ve bize onu nasıl yonlendirmemiz gerektiği hakkında ve sürecin nasıl ilerleyeceginden bahsetti. Bu şekilde umarım açıklayıcı anlatabilmisimdir