AyyuceNurY doğumdan 3 ay önce başvuru yapıldı olması gerekiyordu. Sağlık ocağı takipliysen sağlık ocağı ebesi yapıyor başvuruyu. Sen doğum yapalı 2 ay olmuşsun. Başvuru yapmamissinki para yatsın. Doğumdan 3 ay önce ve 3 ay sonrası için yatan para bu. Son 1 ay kalmış fakat hamileyken başvuru yapılmış olması gerekiyordu yine de sağlık ocağındaki bebeğini takip eden ebeler sor durumu anlat hamileyken başvuru yapamadim 41 kart süt yardımı için hala başvurabilir miyim diye sor bakalım. Insaallah kabul edilir