Taham aynen 300 tl ilk çocuk emzirme ödeneği içinde sgkya gitsin 520 tl alınıyor sizin ev hanımı oldugunuzu da söylesin babalık paraso var eşi çalışmayan erkekler alıyor oda 300 tl biseydi.benim esim gitti bize detayli bilgi veren yoktu esim gitti esiniz çalıştığı için alamıyor sadece emzirme ve çocuk parasi alabilir demislerdi.