EzgiEflin devlet memurlarında sistem aynı mı bilmiyorum ama ben genel anlamıyla bilgi vereyim ben 32.haftada gittim uzattım raporu 35 e kadar çalıştım.izne ayrıldığım zaman ve doğum yaptığım o aralığın parasını analık adı altında doğumdan 15 20 gun sonra yatırdılar sonra emzirme ödeneği ve çocuk parasida beraberinde yatti ilknonce emzirme sonra cocuk parasi yatti. Benim iznim bitti isyerine gittim süt iznini toplu aldım ben isyerim uzak çünkü o yolu gidip gelmeye degmicekti. İsyerim islemleri yaptı 1 hafta sonra hesabıma toplu şekilde para yatti.toplamda 23.000 tl aldım süt izni paramla vat 2 ay boyunc onuda alacağım tam maas şeklinde özel sektörde bu şekilde ama siz devlet memuru olduğunuz için izinleriniz fazla diye biliyorum her ay ben 56 tl çocuk parasi alıyorum ama sizde 300 tl gibi bi rakam