Ebrulii90 Dyldrm asgari ücretli çalışan değildim. Ozel sektörde yani o zaman asgari 5.500 iken ben 8.500 alıyordum. Brüt fazla çıkıyordu sgk da. Doğum rapor parası da 20 bin tl oldu. Ocaktan sonra alsaydım daha fazla alırdım eminim ama sağlık olsun