Pnrinciymn fatmaa37demir Kesinlilke herkese tavsiyemdir GOON premium soft kaç saat beklerse beklesin taşma vesaire yapmıyor. Ve yumuşacık bi yapısı var kesinlilkle pişman olmazsınız. Keşke bebeğim doğduğundan beri o bezle tanışsaymışım diyorum hep
Aynurgcr Sleepy bana kağıt gibi geldi. Molfix pure soft çok iyi. Prima kalitesinde. Ben çok beğenerek kullanıyorum.
Peri95 fatmaa37demir 5.ayda Goon a geçtim gece prima gündüz Goon sarı paket kullanıyorum gerçekten çoook memnunum. Prima ya en yakın bez bu gibi geldi bana.. Ayrıca fiyat performans ürünü kesinlikle
Oznctrhn Canım bende ilk doğduğundan beri bebeland kullanıyorum ne pişik yaptı ne sızdırma şokun markası ama baya iyi bez konusunda ☺️
13030Ta fatmaa37demir sleppy baby turco bunlar bezleri aşırı incelttiler kalite çok düştü ben bıraktım hepsini goon kullanıyorum eski bezler gibi kalın ve asla sizdirmiyor
kontesssa fatmaa37demir Babydream rossmanlarda satılan bebek bezi markası kesinlikle hem çok iyi hemde doğal içerikli tavsiye ederim
Sevim1711 fatmaa37demir minies çok iyi geldi bize. Hiç sızdırma yapmadı şimdiye kadar. Sleeppy çok taşma yapmıştı.
Kubradurmuss fatmaa37demir ayın 15 inde 4 aya girecek 4 numara kullanıyorum sleepy naturel ve Baby turco her ikisi de taşıyor , ben de öğlen bu konu için konu almıştı goon soft bezini öneren oldu
baharow fatmaa37demir önlem tavsiye ediyorum. Resmen primadan farkı yok. Bazen kaka tasıyor ama primadada tasıyor.
betulsglmklc fatmaa37demir fatmaa37demir bende çok bez değiştirdim hepsi aynı hep taşıyor..şuan 8 aylık bebeğime Molfix 4 numara kullanıyorum bedeni büyütünce çok fazla taşma yaşamıyoruz.. dar geliyorsa çok taşma oluyor
mevlideee mysaa1 fatmaa37demir prima premium care 22 aylık bebeğim gönül rahatlığıyla kullanıyorum bazen bezi unutup 16-17 saat kaldığı oluyor pişik falanda görmesim daha
Melis1706 mevlideee ilk dogdugunda almistim o kadar buyuk gelmistiki yenidogani 3. Ayinda kullanabildim😂
AGG22 @“fatmaa37demir” bende sleepy bio naturel kullanıyordum gece çok sızdırma yapıyordu molfixe geçtim rahat ettik tavsiye ederim
Merve48 Bimin bezi de çok iyi jenny willy ismi pişik yada taşma yapmıyor hem diğerlerine göre ebat olarak ta büyük bebeğim 13 aylık şuanda 4 numara kullanıyorum fiyat olarakta uygun bu arada 🤗