Kesinlikle goon mavi pakettt hem yapısı cok güzel ne taşma ne sızdırma nede koku japonlar yapmıs yine yani cok memnunum, lastik izide yapmıyor geceden bi takıyorum sabah a kadar nekadar yapsada ne tasma be sızdırma acayip güzel şiddetle tavsiye ederim bidaha baska bez almassınız piyasaya göre sleepye göre dahada uygun hem,