birsen16 makat çatlağı olabilir benimde öyleydi bebeğim çok gazlı bir bebekti poposu kıpkırmızı ben sanıyordum ki pişik zorlamaktan ikinmaktan doktora gidince mutlaka şöyle çok acir canım benim oğlumun hala gaz sorunu var maalesef 3 aylıkken vardı 2 ay öncesinden tekrarladı şuan hala kırmızı belki de çatlak olmasa gazdan bu kadar çekmem sorunumuz bence bu ama krem veriyorlar tekrar doktoruma yazacağım huzursuz uykular sifa oversin rabbim insallah canim gazdan zorlaniyor olabilir