birsen16 Herkese merhaba 3 aylık oğlum var yaklaşık üç hafta öncesine kadar gayet güzel sorunsuz emiyordu hatta emmek için çıldırıyordu.üç haftadır göğsümde emerken bırakıp birden ağlamaya başlıyor emmek istiyor ama zor emziriyorum kendini geri atıyor ağlama krizlerine giriyor.ayakta gezinip pışpışlayarak emzirip uyutabliyorum ayaktayken bile ağlayıp kendini geri atıyor.herhangi bir sıkıntısı da yok gibi.popo kısmında kakası yaptığı yer kızarmış bu normal mi acaba pişik değil sadece kırmızılık var
Eda0908 birsen16 Aynısı bizde de oldu dilinde beyaz pütürlük vardı poposuna da kızarıklık. Dr a gittik pamukçuk çıkmış ondan huzursuz oluyo emerken
Haticemiray birsen16 ya gazı vardır ya da makat çatlağı da olabilir bilemiyorum doktora götür canım en iyisi
birsen16 Eda0908 dilinde birşey yok üst damağın beyaz bir nokta var sadece oda pamukçuk olabilir mi poposu da kırmızı
Suskun3131 Eda0908 pamukcuk icin bir miktar duya bir çay kaşığı karbonat köy karıştır emzirmeden once meme ucuna sur kuzum bebek iyi oluyor
birsen16 Momofkerem 3 ay 2 günlük hemşirelerde atak dedi üç ve dördüncü ay arası oluyormuş ama benimki baya erken başlamış
Tulay Haticemiray bana da gaz gibi geldi benim oğlum da aynı anlattiginiz gibiydi ya da kakasını yapamiyirdut
denizco Meme grevi olabilir 3 aylık olduğunda ilk reddi yaşadık. Aynen öyle sallaya zıplaya emzirdim.ama geçiyo umarım başka bi durum yoktur. Sakin kalmaya çalış öyle bi durumda yöntemi bulmuşsun eğer öyle emiyosa bi süre öyle emzirmeye devam et. 🍀 Çabuk atlatmanız dileğiyle
birsen16 denizco çok teşekkür ederim ayakta her yeri ağrıyor insanın ama bir süreden sonra insanın umrunda olmuyor bebeğim öyle ağlarken ne olduğunuda anlamayınca insan strese giriyor
Huma54 Meme reddi yaşıyorsunuz. Aman sabredin sürekli emzirmeye devam edin emzik kullanıyorsanız emziği biberon kullanıyorsanız biberonu hemen bırakın
birsen16 Huma54 hiç birini kullanmıyorum emzik alıştırmaya çalıştım bir ara işe başlayacağım için ama sonra kıyamadım bıraktım herkes rahat edersin alıştır diyor ama kıyamıyorum
Burcu_Erdogan birsen16 o noktayı ben de sormuştum doktorumuza, anne karnındayken damak yarık oluyormuş o noktada birleştiği yermiş, yani pamukçuk değil birleşme izi gibi bir şey.
Nerrantsula birsen16 Geçici meme reddi diyorlar. Anlattıklarınızın aynısını biz de yaşadık.1 hafta falan sürdü. Ben de ayakta gezerek emziriyordum. Ama hiç endişelenmeyin geçiyor çünkü. Ben gece sık emzirmeye çalıştım bu dönemde. Uykuluyken emiyordu çünkü.
RuzgarEdisMom birsen16 Çok uykusu gelince kucagimda uyuyup kaliyor 1 haftadir cok zorlanıyorum hem emmek istiyo emzirince geri itiriyo gazı var diye yaptigini dusunuyorum ama anlamadım🤷♀️
umutasafm birsen16 benim oğlumu anlattnz resmen 45 günlük bizdede aynı sorunlar vardı doktora gittik makatta çatlak çıktı poposuna kulak çubuğuyla zeytin yağı süryrm biraz gaz çıkaryr sonrasında emiyor
birsen16 umutasafm bende ne olduğunu anlamadığım için arada pişik kremi sürüyorum ama birde zeytin yağlı süreyim düzenli belki iyi gelir zeytin yağının bir zararı yok nasılsa
Nerrantsula birsen16 Zeytinyağı sürmeyin lütfen. Çocuk doktorları zeytinyağının içeriğinin asidik olduğunu ve bebeğin cildini yakabileceğini söylüyor. Kantaron yağı kullanabilirsiniz. Çok iyi geliyor.
birsen16 Nerrantsula bende ilk meme reddi diye umursamadım uğraştım emzirmek için hala da uğraşıyorum 3 hafta sürünce hala da devam edince bir sıkıntısı varda ben mi anlAmıyorum diye doktora bile götürdüm hiç bir hastalık belirtisi yokken. Gece uyandığında bile aynı ağlıyor kendini geri atıyor ayakta dolanarak emziiryorum 🤷♀️
birsen16 Tulay kakasını yapamıyordu defalarca doktora götürdüm en sonunda yapmaya başladı üç dört günde bir yapıyor gazınıda sürekli çıkarıyor ama ben yine de gaz damlası kullanıyorum ve iyi geliyor diye kendimde kimyon içmeye başladım su ile karıştırıp
birsen16 Nerrantsula bana gittiğim doktorda zeytin yağı önermişti kabız için ama kabız sorunu da vardı geçti şimdi yapıyor
Burcu_Erdogan Nerrantsula bildiğim kadarıyla kantaron yağı zeytin yağının içine konulan kantaron otuyla elde ediliyor. Asit oranı her ikisinde de vardır diye düşüyorum. Ben benmari usulü ılıtıyorum zyağını (Ayşe Öner bir videosunda bahs etmişti) gerektiğinde kullanıyorum.
Suskun3131 Nerrantsula valla zeytinyağı bir iki damla ağızdan verdim sürmeye gelince iki yağıda kullanıyorum
Nerrantsula birsen16 Tam olarak aynılarını yaşadım ben de.Atak dönemi de olabilir ama sabredin geçecek. Ben de çok tedirgin olmuştum ama düzeldi. Eskisi gibi güzel emiyor şimdi