birsen16 [silindi] eskisi gibi çok sık emmediği için bir saate kalmıyor doluyor göğsüm.ama çok dolu değilkende denedim aynı
birsen16 Huma54 tutmayıp ağlayınca ona kötülük ediyormuşum gibi hissedip kıyamadım emziğin artılarıda var eksileride tabi
DemetD birsen16 bencede sor canım inşallah yoktur benimde 1 gün çıkarıyordu 2 gün sonra kötüydü canım inşallah geçer bu zamanlar da