berna5225 LDYA123 normal çocuk doktoru alerji bölümüne yeşil alan açılıyor doktor bakıyor neye göre ne istiyor bilmiyorum ama
Kuzey58 Bilgem2 teşekkür ederim bende diyete pazartesi başladım 3 gün oldu minik minik görüyordum ama Bugun biraz daha görünürdü acaba yediğim bişey mi tetikledi diye düşündüm Bir sorum daha olacak ishalde var mıydı sizde
Bilgem2 Kuzey58 yani hiç ishal diye bakmadık biz de doktoruda ama her meme emdikten sonra kakasını yapardı. Bazen çok sıvı olurdu bazen normal 🤷🏻♀️
Kubra20 Hanımlar merhaba, alerjik olduğunda ilk nasıl ilerleniyor, benim oğlumun kakasında da bir iki kere çok az kaka gördüm tahöin yürüterek yumurtayı kestim azalmıştı ama yumurta yemeden de oldu doktore gidicem ama size de danışmak istedim
Kuzey58 Bilgem2 inşallah çok teşekkür ederim bugün 7. Günümüz belirtiler azalmaya başladı ama tam geçmiş değil
Bizaa REZZ bize çocuk doktorumuz yaptı bizimki aşırı olmadığı için başka bölüme yönlendirmedi sanırım. Eğer belirtiler yoğunsa alerji bölümüne gitmenizi tavsiye ederim
Hasretdenizz berna5225 mamaya geçince anne sütü hiç almadımı bi şuan öyleyiz ve kakası koyu yeşil oldu mamaya geçince normalmi
berna5225 Hasretdenizz yok almadı sadece mama yiyor evet normal bende korkup götürdüm doktor mamadan normal dedi
Dlk55blt-rdvn berna5225 peki anne sütünü kesip mamaya dönünce gazında huzursuzluğında değişiklik oldu mu
berna5225 Hasretdenizz yarın 5 aylık olacak inşallah doktorumuz 3,5 aylıkken teşhis koydu ve neocate verdi deneyip yerse rapor çıkaracağını söylemişti Bi haftada alıştı ve rapor çıkardı
Hasretdenizz berna5225 numaranızı alsam watsap üzerinden konuşsak olurmu aynı durumu yaşıyoruz ve aylarıda çok yakın 🙏🏻
Gzddde berna5225 nasıl.anliyosunuz alerji durumunu benimde kızım 2.5 aylık kakasi köpüklü sari yeşil ve ıkınarak yapiyo emzirir emzirmez saniyesinde kaka yapiyo bunlar belirti olabilirmi