_22_incimeva_ Merhaba bende 2.ayda diyete girmiştim 3,5,7. Aylarda test oldu alerjisi devam ediyordu. 7.ayda yumurta ve gluteni açtık susam ve süt devam ediyordu. 8.ayda bilmeden peynir yedim ve hiçbir tepki vermedi hemen doktorumuz bir test daha yaptı ve negatif çıktı. Süt basamagindan 3.basamaktan açmaya başladık önce ben yoğurt çorbası içtim 3 gün sonra 3 gün yoğurt yedim tepki vermeyince 3 gün süt içtim miktar olarak çorba ve yoğurt 1kasik 3 kaşık icebildigin kadar. Süt yarım çay bardağı 1 çay bardağı 1 su bardagi.
Tepki vermeyince kızım yoğurt çorbası icti sonra yoğurt yedi ve bitti süt tadımı yapılmadı. Daha sonra normal mama İcirdim tepki vermeyince bittiğini anladık 🤗