Bizaa 9 aylık geçmedi. Çoklu gıda alerjisi var süt bunlardan sadece birisi hiç bir şey yiyemiyor ve ben de yiyemiyorum. Sizinki bağırsak reaksiyonlu alerji bizimki de öyle. Çok zor ney ne zaman neden nasıl hiç anlaşılmıyor. Bizim mesela geçen şöyle bir olay oldu benim bebeğim alerjik bir şey yediysem 2 çatal dahi çığlık çığlığa 48 saat boyunca ağlıyordu. Ben geçenlerde ürünleri açtım fakat direk süt içince, direk yumurta yiyince ve dana etinde yine kötü oldu ama önceye göre azalmış, ben de bu ürünleri direk tüketmeden dana eti hariç dönüşmüş halinde yemeğe başladım hiç bir şey yoktu çocuk 1.5 ay sonra sıkıntı yaşamaya başladı her şeyi yeniden bıraktım şimdi sadece bir şeylerin içersinde süt ürünü yiyorum bir süre sonra başka bir ürün bir süre sonra başka bir ürün en az 1.5 ay denemem lazım cilt reaksiyonlu olmadığı için testte çıkmıyor ve bu şekilde de çok zor oluyor. Bağırsak testinde de tam olarak sonuç alınamıyormuş cilt reaksiyonlu olsa git test yaptır kontrol ettir böyle çok zor çoklu gıda alerjisi olan biri için. Bizim inek sütüne ve çapraz reaksiyonla (keçi eti, sütü, koyun sütüne) yumurta, dana eti, mercimek, ceviz, nohut, susam alerjisi var.