minabebek ahh canım benim, son paylaşımıma bakabilirsin, belki içine su serpilir yalnız olmadığına dair… ve ben artık en etrafın “nesi var bu çocuğun?” Demesinden de yıldım. “Bir şeyi yok, bu bir dönem, geçecek” diyorum, başlıyorlar “aç heralde” ya da “uykusunu alamadi heralde” demeye… Yarabbi çocuğumun şu zorlu süreci yetmiyor gibi birde ele güne laf anlatma derdim var… Allah yardımcımız olsun…