Oğlum şuna 24 aylık. 20 aylıkken başladı fırlatma, huysuzluk, istediği olmayınca kendini yere atmalar, dışarıda kaçıp gitmeler, markete gittiğimizde gördüğü oyuncağı aldırmaya çalışması. Demek yalnız değilmişim, acaba tek benim çocuğum mu böyle diye düşünüyordum 🤣🤣🤣