ada-58 birpatiningolgesinde bebeğim alerjik bebek ve cildi aşırı hassas. Doğduğundan beri mustela kullanıyorum,şampuanı, kremi, bakım yağı hepsinden memnunum
CaglaCaner momandad_16 benim oğlumun cildi de kuru, yüzü kırmızı noktolar doluydu la Roche baume ile geçirdim ama tekrar oluşmay başlıyor yanakları da kuru ve pütürlü olmaya başlamış. Birşeyler çıkıyor sanki. Bioderma ya da la Roche mu önerirsiniz ikisini de kullanan birisi olDK önerinizi bekliyorum 😇 bir de önerdiğiniz kremin açık adını da söylebilir misiniz. Atopik için olanlar bir kaç tane gördüm de anlam veremedim
momandad_16 CaglaCaner şuan şampan bioderma abcderm foaming cleanser kullanıyoruz biraz pahalı fakat 1 lt uzun bir süre yeter kremde la roche lipikar baume kullanıyoruz mükemmel bir nemlendiriçi hatta kendimede kullanıyorum😄 bu ikisinden aşırı memnunum kremi sadece duştan duşa sürüyorum oğluma inanın o bile yeterli oluyor bi daha yıkayana kadar pamuk gibi oluyor teni 2 3 günde bir yıkarım oğlumu
Cima94 CaglaCaner benim oğlumda aynı sıkıntı vardı şuan biodermanın atopik serisinden şampuan ve vücut losyonu kullanıyorum yuzunede mustelanin atopik kremi var anında geçti doktor tavsiyesi bunlar kullanın derim
sahikamuratcantaylan birpatiningolgesinde Mecitefendi bebek şampuanı .aktarlarda satılıyor harika ve doğal
CaglaCaner momandad_16 büyük ihtimalle aldıgımda bende kendime kullanılan 😅 peki la Roche baume büyük boy dimi aldığınız, iki çeşidi var bi tanesi lıght siz hangisini aldınız ne farkı var
Zvera @momandad_16 merhaba larocheye sizce nasıl memnun musunuz kaşıntıya iyi geliyor mu ben de kızm için kullanmak istiyorum da merak ettim
momandad_16 Zvera kaşıntıya iyi gelirli bilmem ama oğlumun cildi kuru ve yanakları pütür pütür kırmızıydı la roche tamamen iyi geldi diyebiliriz ve gerçekten pamuk gibi yapıyor atopik dermatiti var zaten ama öyle çok aşırı yok normal seviyede diyebiliriz ama şuan döküntü kuruluk hiç yok la roche sayesinde
Denizanasi92 birpatiningolgesinde ecowellden ben memnundum ama bebeğim büyüdükçe tepkileri belirginleştikçe banyoda gözlerini ovalıyor çıkmak istiyor şampuan yapınca yakıyor galiba ☹️ bende değiştirmeyi düşünüyorum
Yigitefeannesi Elifnefesyunus Canım Almanya’dan getirtiyorum ben abimle yengem orda yaşıyorlar 🌹 Ama imkanınız varsa kesinlikle bübchen tavsiye ederim mustela mustela dediler inandım aldım çocuğumun kafasında Konak oldu ne yaptıysam geçmedi böyle avuç avuç saçı dökülüyordu sonra bğbchene geçtim iki yıkamada Konak bitti dökülme durdu ve tekrar saç çıkartıyor
Asel_annesi birpatiningolgesinde ben direk sebamed aldım memunum kokusuda gğzel bebe yağıda güzel kızım 5 aylık daha bitmedi ikiside
Aysshn Penaten. Şampuan, nemlendirici losyon, bebek yağı ve sabunu. Ben çok memnunum, özellikle pişik kremi tek geçerim.
AysUmay birpatiningolgesinde baby me nin şampuanı ni kullaniyoruz bebeğim 6 aylık hala aynı şampuandayiz. Hem içeriği temiz hem uygun hemde hiç konak olmadık
Elifnefesyunus Yigitefeannesi yo bizde bübchen alıyoruz hep ama kaç aydır Bi anda kalktı bitmek üzere şuan yana döne bakmadığım yer kalmadı napıcam bilmiyorum
hicranekincii İva natura tüm setini kullanıyoruz doğduğundan beri. 50 günlüğüz. Çok memnunuz herşeyinden 🙏🏻 aynı markayla devam etmeyi düşünüyorum
Ozlemm_ 5aylığız Mustela ile başlamıştık konak oldu ve geçmedi hipp kullanıyoruz 4 aydır hem içeriği temiz göz yakmıyor hem kokusu güzel
Ladylittlemouse birpatiningolgesinde ecowell, rahiki mahtum un bebek için olan şampuanı, siveno , minoris bunlar temiz içeriklilerden bildiklerim. Ben ecowell ve rahiki mahtumu kullanıyorum
Arasinannesiyim birpatiningolgesinde içeriği temiz ve katkisiz bir şampuan olan tiens bitkisel sampuani kullanıyorum yeni dogmustan itibaren bütün heekes kullanabilir cok memnunum bir arastir istersen 😊