Alya_7 birpatiningolgesinde dermatolog doktor tanıdığımdan aldığım tavsiyeyle minidolin kullanıyorum kızım 21 aylık hala devam çok memnunum
Elifnefesyunus Yigitefeannesi yo bizde bübchen alıyoruz hep ama kaç aydır Bi anda kalktı bitmek üzere şuan yana döne bakmadığım yer kalmadı napıcam bilmiyorum
yellowmom8 birpatiningolgesinde prozing kullanıyorum içeriği temiz alerji sorunumuza çok iyi geldi misler gibi kokuyor 🌸
Ladylittlemouse livanurvealpinannesi61 prema sundari temiz içerikli diye paylaşmıştı bu şampuanı çok şaşırdım şuan 😟
Jsjssjssjs56 birpatiningolgesinde Uni baby kullanıyodum bitti değiştireyim dedim Sebamed kullanıyorum memnunum baya. Bi sorun yaşamadık
hlndnz birpatiningolgesinde valla ben yeni doğduğundan beri ecowell kullanıyorum aşırı ötesi memnunum her indirimde stok yapıyorum. Dalin, uni baby vs içeriği temiz olmayan pis ürünler yani kullanmayın bence :(
Eylule Baby’s green kullanıyorum ,içeriği temiz olan bi ürün. Dalin,unii baby gibi bilindik markaların içeriği temiz değil.
Cima94 CaglaCaner benim oğlumda aynı sıkıntı vardı şuan biodermanın atopik serisinden şampuan ve vücut losyonu kullanıyorum yuzunede mustelanin atopik kremi var anında geçti doktor tavsiyesi bunlar kullanın derim
CaglaCaner Cima94 ya Bioderma aslında çok övülüyor bu konuda bi o bi la Roche markası. Mustelanın şampuanını kullandım ama pek sevemedim açıkçası benim oğluma iyi gelmedi 😔
CaglaCaner momandad_16 büyük ihtimalle aldıgımda bende kendime kullanılan 😅 peki la Roche baume büyük boy dimi aldığınız, iki çeşidi var bi tanesi lıght siz hangisini aldınız ne farkı var
momandad_16 CaglaCaner büyük olan evet lipikar baume yazıyor üstünde valla o dediğinizle ne farkı var bilmiyorum kullanmadım çünkü
pnrdkc birpatiningolgesinde ben de müsteşardan ecowell e geçtim şimdilik memnunuz ama mustela gibi yumuşak yapmıyor saçları ama ecowell daha temizliyor gibi geldi losyonunu da kullanıyoruz
Ciceek birpatiningolgesinde Merhaba. Ben oğluma doğduğundan beri Mini Dolin kullanıyorum. Süt alerjik bebeğimin hassas kafa derisne bile iyi geldi. Tavsiye ederim. Trendyolda Derma Dolin yazıldığında çıkar, içeriği de doğal ve temiz. Kokusu da gayet güzel ferah. Yine aynı markanın vücut losyonuna da çok etkili yumuş yumuş yapıyor. :)
Esra_22 birpatiningolgesinde dalin kullanıyoruz şükür hiç bi sıkıntı görmedim dalin yağini da kullanırım spreyini de çamaşır deterjanı da nemlencırı olarak da sebamed duştan sonra kim ne derse desin annem bizi dilinle büyütmüş biz çok iyiyiz sağlıklıyız 🥰