birpatiningolgesinde ilk doğduğunda mustela kullandım, bittiğinde ecowelle geçtim 😊 14 aylığız hala ecowell alıyorum, kızımın cildi çok kuru ve çok hassas. Sürekli nemlendirici sürüyordum ama ecowellden sonra daha az sürmeye başladım baya toparladı cildi de ben şampuana yoruyorum şahsen. O yüzden vücuduna da onu kullanıyorum