birpatiningolgesinde ben de mustela ile başladım, bebeğimin cildi atopik. Mustela stelatopia serisi kullandım ama hiç memnun kalmadım. Bir eczacı videosuna denk geldim. E bebeğin kendi markası organik bebek şampuan ve losyonu çıkartmış. İçeriği tertemiz. Ondan aldım 2-3 seferdir kullanıyorum. Bebeğimin cildi de rahatladı, fiyatı da çok uygun. İyi ürün pahalı ürün demek değilmiş illa bunu anladım. Size de fikir olur belki