depremzedeannee hepimize çok geçmiş olsun Allah bir daha yaşatmasın umarım. Bende epidural sezeryan ile doğum yaptım,hiç birşey hissetmedim. 1 de ameliyathaneye alındım 1.30 da bebeğim doğmuştu içerde epidural takılması doktorların hazırlanması derken yarım saate anca bebek geliyor 😊 odaya da saat 2 gibi çıktım. Bebeğimi hemen emzirebildim çünkü o uyuşuklukla birşey hissetmiyorsunuz. 3 gibi ayaklarıma his gelmeye başladı. Saat 5-6 gibi yürümeye başladım. Sizlere tavsiyem sık sık yürüyün ki gaz çıkışı rahat ve hemen olsun. Gazı çıkarmazsanız biraz ağrı olabilir. Büyük abdestinizi yaparkende aşırı ıkınmayın dikişler kolay kolay patlamaz ama yinede tedbiri elden bırakmamanızı tavsiye ederim. Benim hiç ağrım olmadı sürekli ağrı kesici yapıldı çünkü. Ev içinde doktor reçete ediyor zaten. Bebiş sağlıkla gelsin inşallah,her doğum kendine özgü hikayeye sahip. Her bebeğin kendi hikayesinin başlangıcı🥰 Rabbim acılarını göstermesin🫶🏻🫶🏻