Öncelikle çok geçmiş olsun canım bnm deprem afetler herkesi mahfetti istanbuldayım ama kalbim hep oradaydı anne olunca bide daha farkı üzülüyormuş insan , Her doğum anneye özeldir canım benim , benımde 10 buçuk aylık oğlum ama halen sezeryan ağrım var kaşıntım var hissizlık var o bölgede , benım doğum sonrası çok acım oldu uyuşukluk geçince hastanede 8 saat sonrasıydı sanırım çok ağrım olmuştu WC ye gidince ilk gün çamaşırımı bile indirip çekemıyordum oturup kalkamıyordum eşimden destek alıyordum hasta pedi kullandım çok kanama olduğu ıcın onu bıle tek degıstıremıyordum bidaha dedım tövbe aynı acıları yasamak istemem ama korkutmak gibi olmasın elitimin 2.sezeryanı bide aynı yerden 9 ay arayla doğurdu çok rahattı benım kadar çekmedi rabbım hayırlı doğumlar versin 🙏🙏🤍🤍