depremzedeannee Şimdi sezeryan karşıtları gelir , doğum değil filan der. Bos bos konusurlar. Öncelikle söylemek istiyorum , SEZERYAN DA BİR DOĞUMDUR VE SEZERYAN DOĞUM YAPANLAR DA “ANNE”dir. Spinal sezeryan oldum. Doğumum rahattı. İlk ayağa kalkış zordu , sürekli yürüdükçe düzeldim ve 2.günü zaten yürüyerek çıktım hastaneden. Bol bol yürümen iyi olur.