Berilimnur Badesmom merhaba ben de öğretmenim bebeğim 3.5 aylık heyet raporunu hangi ilden hangi hastaneden aldınız ?
Smnrsmnr Berilimnur Ankara medicana hastanesi veriyor canım . 30 gün muayene ücreti ödüyorsun. İş yerini soruyorlar o kadar. Ankara da birde orta Doğu tip merkezi psikiyatriden veriyor. Ben oradan almadım
Gulsahkukrer OglumAlp Aksamları işten gelince kaç saat vakit gecirebildiniz beraber meme reddi yada anneden uzaklasma gibi bir durum yasandı mı
OglumAlp Gulsahkukrer 5 gibi evde oluyorum canım süt iznini her gün kullanıyorum böyle daha rahat ettik. Yo şükür meme reddi gibi sorun yaşamadık Uykuda biraz sorun olmuştu o da zamanla oturdu Size tavsiyem sakin olmaya çalışın ve uykudayken çıkmayın bebişler çok akıllı öyle size karşı daha huysuz olabilir Ben çıkmadan üstünü altını değiştiriyorum iş günü falan anlatıyorum Biraz oynuyorum Öpüyorum kokluyorum çıkıyorum Ama işe başladığıma da pişman değilim ❤️ Sabır herşey yoluna giriyor
Nnuuruuss pitircikk 4 ay 12 günlük benim kızım da bir ayım kaldı işe başlamama annem ve kayınvalidem bakacak kızıma bir tarafım buruk bırakıp giseceğim siye bir taraftan da onun için çalışacağım diyorum alışmak zor olacak ama mecbur çalışacağım
Desperite Gulsahkukrer ya normal çalışan gibi gitmeyeceksiniz sanırım. Hani annelerin süt izni falan birsey oluyor ya. Yarım gün gidiyorlar. Öyle olmayacak mı
Gulsahkukrer Desperite Sabah 10 aksam 16 günde 6 saat sür iznim olmadan calısacagım işe başlayınca 3 ay daha cunku bana 6 aylık olana kadar izin verdiler 7-8-9 ayşar içinde şimdilik calısma saatim bu sekılde ama kızımı evde bırakma vakit geçiremeyecek olma düşüncesi şimdiden beni üzüyor
sahrakytpe Gulsahkukrer 6 ay oldu işe geri döneli başlarda çok zor geliyor ama sonra mecburi alışıyorsunuz . İlk zamanlar suçluluk duygusu oluşuyor bırakıp gittiğiniz için ama çalışmadan da iyi bir gelecek nasıl sağlayacağız gibi ikilemler ile 6 aydır devam ediyorum. Şuan kısmi çalışıyorum. Allah kolaylık versin
beyzakc Ben de nisan başı döneceğim döndüğümde bebeğim 7.5 aylık olacak şimdiden aşırı vicdan yapmaya başladım. Annem ve kayınvalidem dönüşümlü bakacaklar. Evde biraz sıkılmaya başladım bu bi gerçek ama bebeğimi de çok özleyeceğim. Annelik bitmek bilmeyen bir vicdan azabı sanırım.
S2022 nibado bende salı başlayacağım 2,5gün nasıl olcak bilmyrm ,sizin bilginiz varmı acaba ,pazartesi ,salı,çarşmba öğlene kadar ya,salıdan başlaynca çarşmba öğlene kadarmı olur yoksa perşembe öğlene kadarmı çalıştırrlar bilginz varmı?
Melisassmn pitircikk bende 4 aylık bile olmadan bırakıcam malesef iznim yok bitiyor ve bazı şartlardan dolayı dönmem gerekiyor anneme bırakıcam o konuda içim rahat ama yine de anne yüreği
pitircikk Melisassmn ben de anneme bırakıyorum ama dediğin gibi anne yüreği 🤷🏻♀️ ve bugün ilk iş günüm hakkımızda hayırlısı 😅
Burcurazufuk Gulsahkukrer merhaba . Benim bebeğim de 10 aylık . 2 ay sonra işe döneceğim ama bende çok stresliyim. 1 yaşında olacak . İşimden çok memnun olmasam çıkardım . Ama şartları oldukça iyi . Kurumsal sabah 8 akşam 5 . Haftasonları ve resmi günler tatil. Özel sağlık sigortası var. Üstelik haftanın 3-4 günü home office çalışabilirim . Annem bakıcak . Buna rağmen çok gerginim. Ayrılık zor geliyor. Ama bir yandan da iş hayatımı özledim. Eski bakımlı halimi. Birde zaman maddi olarak aşırı kötü. Çocuğuma güzel bir gelecek hazırlamak istiyorum. 2 üniversite mezunuyum . İş hayatından kopmak da istemiyorum. Bebeğimden ayrılmakta 😔
japonicamother minikkusuuummm- merhaba uyku düzeni emzirme vs bu konuda ne giib sorunlar yaşadınız acaba benim kızım da 13 aylık olacak ve ben işe döneceğim bir hafta kaldı suçluluk psikolojisine girmemeye çalışıyorum ama yine de kendimi bi anda burda buluyorum doğdu doğalı biberon yok sadece emdi ve sabah 7 akşam 5 e kadar emmeyecek diğer yandan diğer gelişimleri ben hep gözünün içine bakarak herşeyi konuşup anlatırdım kayınvalidem bakacak benim gibi üstüne bu konuda düşmeyeceği kesin ilk 1 ayınız nasıl geçti çok zorlandınız mı acaba ?
minikkusuuummm- japonicamother merhaba, benim bebegimde daha bir kere bile mama vs icmemistir. Sadece emer. Biberon kullanmaz. Ama bayadır ben ek gıdaya agırlık vermistim zaten. Yani emzirmeyi doyurmak icin degilde bagısıklıgı güclensin diye takviye ediyorum. Oyuzden eve geldigimde yada aksam yatmadan önce emziriyorum bir yada iki kere. Bende 2. Haftaya yeni basladım is yerinde. Yani daha cok yeni ayrı kalmaya alısıyoruz. Kızımın üstüne cok düsüyorum her anne gibi. Sizin gibi. Annemler bunu bildigi icin aynı özveride bulunmaya çalışıyorlar yani tabikide bizler gibi olamazlar ama onlardan da ögrenecekleri cok sey oluyor bebislerimizin. Böyle düsünelim icimizi rahat ettirelim. 😊🙏🏼Ben tv izletmedigim için gün içinde onlarda buna dikkat ediyor, puzzle lego vs gibi seyleri sever kızım kitapları cok sever iki evde de sevdigi seyleri bulunduruyorum. Ev islerine kızımı dahil etmelerini istiyorum. Hergün dısarı cıkarmalarını talep ediyorum. Yiyecegi seyleri bir gün önceden konusuyorum gibi gibi..
Mommyofyigitatlas Balyanaginannesi Eczacı arkadaşımız yardımcı olur. Nöbet konularında esnetirler merak etmeyin:)