Gulsahkukrer gecen hafta işe baslamış 15 aylık kızı olan bir anneyim. Red edemeyeceğim kadar maddi ve sosyal acıdan beni rahat ettiren bir işe sahibim.Karalara bağlamıştım aylardır bu anı gözümde büyütüyordum. Gözlerim şiş aglıyordum. ne yalan söyleyim beklediğimden daha iyi adapte olduk bende-kızımda. Ben daha iyi hissetmeye basladım. Kızım can’ım herşeyim. Onunla yasadığım her an çok çok kıymetli. Ama ben “ben”olmayı unutmuşum. Onu anladım. Çalışmak kurumsal bir ortama girmek tekrardan, giyinmek süslenmek bana çok iyi geldi. Kızıma zaten annem ve kayınvadelim dönüşümlü bakıyor. Gün içinde mutlu oldugunu videolardan anlıyorum. Benim gibi ellerinden gelenin en iyisini yaptıklarına eminim. En güzel zamanlarında yanında olabildiğim için zaten şanşlıyım. Bugun olmasa yarın kreştir okuldur ayrılık zaten olacak. Calışan bir kadın ve okulda kızıma sorduklarında mesleği olan bir annesi olsun istiyorum . Tercih meselesi tabi ki.
Onlar için calışıyoruz🙏🏼