Gulsahkukrer ben 3 aylıkken döndüm. Küçükken işe dönmesi daha kolay gerçekten, şimdi 7 aylık artık anlıyor. Her sabah işe gidip 3 saat sonra geleceğim diyorum konuşuyorum en başından beri. Ben yarım gün gidiyorum 9-12, sırf daha erken ona kavuşmak için yollarda vakit kaybetmemek eve dönerken zorlanmamak için kayınvalidemin karşısına taşındım. Sabahları çok erken kaldırmak zorunda kalıyordum. İşyerimle de anlaştım 1 sene daha yarım gün yarım maaş olarak gideceğim, kendim mühendisim öğlene kadar işlerimi bitirebiliyorum. Süt sağıyorum 1 uyku yapana kadar dönmüş oluyorum. Ek gıdayada başladık kahvaltısını hazırlıyorum annem pişiriyor. Tam güne kendimi hala hazırlayamadım. Eğer 1 sene sonra iş yerim sorun yaparsa işten çıkıp işsizlik maaşıyla devam ederim diye düşünüyorum.